zaterdag 15 december 2007

Muzikele fruitmand

Dit is met stip toch wel de meest belachelijke naam voor een plaat: "Lekker eten met zonovergoten vruchten uit Californie". Voor wie het niet geloofd: er zit daadwerkelijk een plaat in deze fruitige hoes. Niet dat het er toe doet. "Come back to your senses" zingt ene Letty de Jong met het orkest van Cees Smal. Niet dat het er wat toe doet. Onzinnige plaats met onzinnige fruit recepten. Kennelijk had iemand nog platen over en moest er reclame omheen. Ook goed.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze fruitige hoes geweldig om terug te zien,want als jochie van een jaar of 8 kreeg ik dit plaatje van m'n vader.Nu heb ik niet heel veel met het hoesje,maar met de plaat des te meer!
    Zowel de A als de B kant kan ik me nog herinneren als toe ik de plaat kreeg.Maar helaas ben ik de single al jaren kwijt.Ik zou ontettend blij zijn als iemand mij kan helpen aan een mp3's van de a en de b kant.Nee...ik zou niet blij zijn,ik zou het super gaaf geweldig vinden.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Alvast bedankt!Marc Torringa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ene Letty de Jong ???? ze was de echtgenote van Cees Smal en had een prachtige stem, kijk eens op internet wat ze allemaal gedaan heeft !! Helaas is ze in 2008 overleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja , Letty de Jong en Cees Smal: het zegt met nog steeds nix!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk zegt het je nix , want je luistert niet naar muziek je staart naar de hoesjes !
    Blij dat er iets is wat je van de straat houdt. -:)

    BeantwoordenVerwijderen

Adverteren bij Daisycon